Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 04, 2009

Manner Police

The other day my sister complained to me:

Sis: Tadi orang sendawa tau... Pastu Daniel cakap, "Acik! Say Alhamdulillah, echoose (excuse) me!!"

Me: (Tergelak) Memang la...He'll say that everytime other people around him burp or sneeze. Selagi orang tu tak cakap Alhamdulillah, excuse me dia akan ulang lagi suruh sampai la orang tu cakap Alhamdulillah, excuse me.. Kalau cakap Alhamdulillah saja pun not enough..Kena sambung the excuse me part..

Sis: Eee...nyampahnya!!!

Me: Hahahahaha....

Labels:

3 Comments:

At 1:46 PM, Blogger maya amir said...

co cute & cerdik;D

 
At 8:45 AM, Blogger hani said...

thanks maya...

 
At 4:36 PM, Blogger The Momster said...

smart boy!

 

Post a Comment

<< Home