Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 13, 2006

Lagi cerita bank...

This happened to me a few weeks back...

Beratur punya la lama just nak update passbook (cheh! letak la satu machine update ke, or think of something more efficient)

Finally, it was my turn. Behind the counter was a Chinese young lady.

Me: I nak update passbook
Lady: Huh?
Me: Update..
Lady: oh, ok!
tit, tot, tit, tot..
Lady: OK (passes me back the passbook)
Me: I nak tanya sikit.
Lady: Yes?
Me: How do I register for bill payment services?
Lady: Huh?
Me: I want to register for bill payment services.
Lady: You just go to the ATM machine and tekan, tekan the buttons there lah..
Me: No, that day I tried paying my bill at the ATM, but it said that my ATM card was not registered to use the bill payment services. So, sekarang I nak register. How?
Lady: (Sengih macam kerang tak berapa wangi)I pun tak sure lah
Me: WTF? (Dalam hati je lah..)

So, how? Ni pun local bank jugak ni... Kalau ikutkan hati, memang taknak ada account dengan bank ni, tapi apa nak buat, company paksa jugak bukak account sebab gaji masuk dalam bank ni... Aduss.... Sengal rasanya otakku dengan services yang sedemikian...

Agak-agaknya, betul ke promise bank ni for personal loans applied "Kelulusan dalam 48 jam"? Entahlaaaaa.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home